volver

pedro almodovar yönetmiş, penelope cruz oynamış ama olmamış. çok yapmacık geldi herşey. olayların seyri, karakterlerin tepkileri, misal sevinmeleri veya üzülmeleri, herşey çok yapmacıktı, çok tahmin edilirdi. türk filmi gibi denir ya, işte öyleydi. 3 kadının kesişen hikayeleri anlatılıyormuş filmde. kadınlardan biri almodovar’ın annesinden mi esinlenilmiş ne öyle bişeyler.

tamam ispanyol filmlerini severim, ispanyolca dinlemeyi de severim. niye bilmem ama severim. ama o bile kurtarmıyor volver‘ı. belki müzikleri için izlenebilir. onun haricinde gereksiz..

4 Yorum to “volver”

  1. üretkenliğe laf yok. nazar değmesin bu ara makinalı gibi yazıyorsun. teşbihte hata olmaz, seri anlamında :)

  2. günde bir film izliyorum nerdeyse, kendimi tanıyamıyorum. eskiden bir film indirir 2 ay üşenirdim izlemek için. hey gidi günler :)

  3. izlemedim ama penelopeyi sevmediğimi söylemeden de gecemedim. bi tek corallinin mandolinini izledim o da kitabını okuduğum “acaba filmi nasil oldu” diye merak ettiğim için.. :)

  4. ben de severim penelopeyi. perdo almodovarın yönetip yine penelopenin oynadığı filmlerden de izledim daha önce. en kötüsü buydu :)

Yorum bırakın